lördag 13 mars 2010

Lämna mig ifred bara...

Om du inte kan säga något snällt så får du vara snäll och knipa igen. Jag behöver inte få höra hur dum jag är och inte lyssnar på vad du säger för att sen bara få luren slängd i örat. Sluta härja med mig och låt min mamma få vila i fred. Låt bli hennes grav och hennes efterlämnade saker och djur. Du har inget med det att göra längre. Ingenting av det tillhör dig per automatik. Låt bli att förfölja mig med ditt oändliga skitsnack, jag vill inte höra mer om vad tycker att jag tycka tänka säga och göra. Jag behöver stöd och kärlek inte att bli manipulerad och utnyttjad för dina själviska syften. Sluta tjata när jag vet att du inte bryr dig. Hade du gjort det enda jag bad dig om som du lovade göra hade jag varit glad. Låt mig sörja, lägg inte sten på börda. Det är det enda du gör.

Inga kommentarer: