söndag 14 mars 2010

Strålande sol och mycket bättre till mods idag!

Hade en mycket trevlig dag igår efter det mycket upprörande telefonsamtalet från ännu ett spöke från förr som jag hoppas lägga till handlingarna inom snar framtid. Jag fick träffa en mycket trevlig och go´ och glad som kexchoklad familj som består av mor och far och två mycket kramgoa och kyssvänliga knoddar. Lägg till det en underbart gaaaalen, explosiv och lika kyssvänlig hund och en lika underbar, klok tillika vacker farmor/svärmor. Hon är ju i min ålder, alltså en mycket ung kvinna i sina mest produktiva år. Självgående och välutbildad, arbetar i privat verksamhet och har en välmående, stor familj och ett "bullrigt" hus. Allt som jag vill ha förstås. Och en VEEEEERANDAAAA vill jag ha. Den soliga modellen förstås, där jag kan sitta i godan ro och prata med Gud. Ni får mig att tro på livet och det behöver jag verkligen nu!

Inga kommentarer: